פורמולות מצמחי מרפא סיניים ומערביים

פרומולות מצמחי מרפא סיניים ומערביים:

פורמולות מצמחי מרפא

בקליניקה שלי לנטורופתיה ולרפואה סינית בירושלים, אני רוקחת פורמולות מצמחי מרפא סיניים ומערביים, עבור לקוחותיי. כמטפלת ברפואה הסינית וכהרבליסטית קלינית, למדתי לעומק על ועל התאמתם לבעיות השימוש בצמחי מרפא סיניים ומערביים, רפואיות שונות.

השילוב של הידע המקצועי שלי בתחום הרפואה הסינית והמערבית, הוא ייחודי מאוד בשוק, כך שהרווח הענק כאן, הוא של הלקוח עצמו, שנהנה מהתאמה מדויקת של פורמולה ממגוון רחב יותר של צמחים, לא רק סיניים אלא גם מערביים.

מטופלים שלי מספרים, על ריפוי הבעיה, ועל אנרגטיות ואיזון כללי, שתרם להם גם לרוגע הנפשי ושיפור בתפקוד הפיזי והרגשי

מהם פורמולות מצמחי מרפא?

רפואת הצמחים, “אם כל הרפואות,” נחשבת לרפואה העתיקה ביותר על פני כדור הארץ. היא מלווה את האנושות משחר העולם ורותמת את כוחות הריפוי המצויים בצמחים. רפואת הצמחים מתבססת על ידע מסורתי וניסיון קליני מתועד של אלפי שנות היסטוריה לצד מחקר מדעי מודרני, ועד היום כ80%- מאוכלוסיית העולם משתמשת באופן כמעט בלעדי בצמחי מרפא לטיפול במחלות.

עולם צמחי המרפא מונה אלפי סוגי צמחים הגדלים במקומות שונים בעולם, כאשר כל צמח מהווה מעין מפעל כימי לייצור של אין ספור חומרי טבע הנקראים פיטו-כימיקלים, שהינם בעלי השפעה ביואקטיבית בגוף האדם. גם תרופות רבות פותחו מצמחי מרפא, כגון תרופה לטיפול במלריה המופקת מצמח

הקינצ’ונה, התרופה האנטי-סרטנית וינקריסטין המופקת מצמח הוינקה ממדגסקר, התרופה נוגדת הדיכאון רמוטיב המבוססת על רכיב מצמח ההיפריקום, וכך גם לגבי התרופות אטרופין, אספירין, דיגוקסין, אפדרין וכמובן הקנביס הרפואי . כמו כן, רפואת התרופות המערביות עושה שימוש בתוכנות הריפוי של חלק מהצמחים ותרופות רבות הופקו בהתחלה מצמחים שונים. כמו למשל המורפיום, תרופה חזקה מאוד לשיכוך כאב, שהופקה מצמח הפרג.

מה מיוחד בפורמולה מצמחי מרפא?

צמחי מרפא סיניים: רפואה הסינית היא תורה קדומה שפותחה לפני אלפי שנים. הידע שנצבר בה לאורך ההיסטוריה רב והיעילות שלה גרמה לה להתפשט הרבה מעבר לגבולות המדינה הוותיקה. למעשה, בעידן שלנו, חלק מהטיפולים של הרפואה הסינית מוטמעים גם במרכזים רפואיים בכל רחבי העולם ,הודות ליעילות שלהם, שהוכחה גם במחקרים מדעיים. החומרים המשמשים להכנת פורמולות המרפא נאספים מעשבי בר או מגידולים מתורבתים, רובם מבתי גידול בסין וחלקם נאספים מהודו, המזרח התיכון

ומקומות אחרים. כמו כן, החומרים להרכבת הפורמולות נלקחים מפרחים, שורשים, ענפים ועוד, מינראלים וחומרים שונים בעלי תכונות ויכולות ריפוי לבעיות שונות.

פורמולה של צמחי מרפא מבוססת על צמח דומיננטי שמכונה “קיסר” ועוד צמחים נלווים המכונים “שרים.” השילוב בין הצמחים נועד כדי לא רק לפתור את הבעיה הספציפית שממנה סובל המטופל, אלא גם להביא לשיפור מקיף

בבריאות הגוף והנפש. הטיפול הזה בדרך כלל ישולב עם טיפולים נוספים מתוך הרפואה הסינית כמו דיקור סיני שעשוי בהחלט להעצים את האפקט של תהליך הריפוי.

צמחי המרפא הסיניים מעובדים בדרכים שונות כגון ניקוי, השרייה, פריסה וייבוש, תלוי בשיטה הנחשבת למועילה ביותר לצמח הספציפי. מחומרי הצמחים השונים יוצרת הרפואה הסינית את הפורמולה שההרכבים והכמויות שלה מותאמים אישית למצבו של המטופל.

ברפואה הקונבנציונלית יש התוויות מדויקות לטיפול בכל בעיה רפואית, בעוד שברפואה הסינית, הטיפול מותאם באופן אישי לכל אדם על בסיס בחינת מצבו הייחודי. כאמור, זוהי פורמולה בהתאמה אישית שלוקחת בחשבון היבטים רבים בפעילות הגוף והנפש שבמקרים רבים נסתרים מעינינו.

צמחי מרפא מערביים: כמו לצמחי מרפא סיניים, גם לצמחי מערביים, יש יכולת ייחודית לחזק, לאזן ולשקם תהליכים פיזיולוגיים ומערכות פיזיולוגיות ונפשיות בגוף האדם, ועל ידי כך לסייע בהתמודדות הטבעית עם מצבי מחלה וחולשה, כמו גם יכולת לחזק

את הגוף ולמנוע מחלות ואי סדרים רפואיים. רפואת הצמחים ה”מערביים” המסורתית הינה מכלול של מסורות שונות של טיפול בחלקי צמחים ומינרלים אותם מעניק הטבע לעמי אירופה ואמריקה. ככל שהתקדם המדע והמחקר, החל בירור מעמיק של הרכב החומרים הפעילים בצמחים ושל מנגנון פעולתם. חומרים פעילים שנמצאו בשורש הכורכום, למשל, נמצאו יעילים לטיפול בדלקתיות )Inflamation( המאפיינת דלקות מעיים כרוניות. החומר הפעיל בשורש הג’ינסנג נמצא יעיל למתח כרוני ולאישוש בלוטת יותרת הכליה הנחלשת בשל כך.

מהם שלבי הטיפול ?

הטיפול ברפואת צמחים נפתח באבחון הוליסטי מקיף, וחשוב ביותר, שנמשך בין חצי שעה לשעה, במהלכו אני אוספת מידע מפורט על מצבו הבריאותי של המטופל, כולל אבחון דופק, אבחון לשון, בדיקה פיזית ותשאול מעמיק על ההיסטוריה הרפואית האישית והמשפחתית, הרגלי התזונה, אורח החיים, רמות הסטרס, המצב הרגשי ובדיקות אבחוניות משלימות.

לאחר מכן, אני רוקחת למטופלת פורמולת (תערובת) צמחי מרפא בהתאמה אישית – עם שילוב צמחים מדויק התואם את האבחון. את הפורמולה ניתן לקבל בתמצית נוזלית, קפסולות, טבליות, חליטות ועוד:

אבקה – את צמחי המרפא טוחנים לאבקה מרוכזת, את האבקה מערבבים במים ושותים.

טבליות – מערבבים את הצמחים השונים לפורמולה, מבשלים אותה בשיטות המסורתיות, מייבשים את הפורמולה ודוחסים אותה אל תוך טבליות.

טינקטורה – זוהי שיטה שבה צמחי המרפא עברו תהליך של מיצוי באלכוהול.

מרתח– זו שיטה שבה המטופל מקבל צמחי מרפא מיובשים המיועדים לבישול בביתו.

חשוב לי תמיד, להרכיב פורמולה ספציפית המתאימה למצבו של המטופל. לפעמים אני עשויה לשנות את הפורמולה עבור המטופל, במהלך הטיפול

ולפעמים לא – תלוי בתוצאות. תוצאת הטיפול בצמח המרפא מנוטרת ועל סמך התוצאות בפועל אקבע אם להמשיך ולהשתמש בפורמולה הנוכחית, לשנות את הפורמולה או להפסיק את השימוש בצמחי המרפא. כיוון שכול פורמולה מיועדת לטיפול במצב ספציפי, זו למעשה תרופה מותאמת אישית למצבו של המטופל.

מהם עקרונות השימוש בצמחי מרפא?

הרפואה הסינית מחלקת את צמחי המרפא לקטגוריות שונות בהתאם למטרת הריפוי. יש צמחים שנועדו לחיזוק אנרגיית הצ’י, יש שנועדו להרגיע את הנפש, יש מסלקי ליחה, יש צמחים המחזקים את מערכת הדם, יש צמחים משתנים ועוד. באופן כללי, השימוש בצמחי מרפא, יעשה על ידי מינון נכון ומותאם אישית למטופל, וכן בצורה ראויה ונדרשת לפי סוג הצמחים הנרקחים.

לאלו בעיות ומצבים הם מסייעים? הטיפול בצמחי מרפא מתאים למצבים בריאותיים מגוונים, פשוטים ומורכבים כאחד, לאנשים במעגלי החיים השונים. ויכול לסייע בשורה ארוכה של בעיות רפואיות. כגון:

האם הטיפול בפורמולות צמחי מרפא הוא בטוח?

הטיפול הוא בטוח ויעיל אודות לתיעוד על שימוש של אלפי שנים בצמחים אלו בהצלחה, במדינות המזרח והמערב.

לסיכום:

באופן כללי ניתן לומר, שצמחי המרפא הסיניים והמערביים, משמשים לטיפול במחלות ומניעתן, על ידי איזון הגוף והשבת ההרמוניה והזרימה הטבעיים שלו. באמצעות הצמחים ניתן לטפל בבעיות שונות, שלא פעם, הרפואה המערבית אינה מסוגלת לתת להן מענה.

אני ממליצה לכם לבוא אליי לאבחון מדוייק, ולהתאמת הפורמולה המתאימה בדיוק לבעייה ולמצבכם הבריאותי. בעזרת השם תראו ותרגישו על גופכם, את התוצאות הטובות.

מחכה לכם בקליניקה שלי, לרפואה סינית ונטורופתיה בירושלים.

אתם מוזמנים באהבה..

אז נתראה

הרבה בריאות.. ליאורה):

הצטרפו למאות מטופלים שהחזירו לגוף שלהם את היכולת להבריא את עצמו, להתנקות ולהתאזן.

צרו קשר היום 058-448-4017 או מלאו טופס זה:

היי זאת ליאורה,
רוצים לדבר?

דילוג לתוכן