שחרור כאבים עם כוסות רוח

כוסות רוח:

בקליניקה שלי לנטורופתיה ולרפואה סינית בירושלים, אני משלבת טיפול באמצעות כוסות רוח. מטופלים שלי שחוו טיפול באמצעות כוסות רוח, מספרים על שיפור, הטבה ותחושת הקלה, במקום הכאב, או בבעיה הפיזית , וכן שיפור והטבה ברמת התפ קוד הכללית.

מהו טיפול בכוסות רוח?

טיפול באמצעות כוסות רוח מהווה חלק בלתי נפרד ממגוון שיטות הטיפול המקובלות ע”י הרפואה הסינית. שיטת טיפול עתיקה שקיימת אלפי שנים וסייעה רבות לאנשים. הטיפול מחזק את מערכת החיסון בגוף ומזרים דם במקומות שאין בהם מספיק זרימה ומשחרר תפיסות והידבקויות שונות למיניהם. טיפול בכוסות
רוח הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית, בו נוצרת יניקה מקומית על העור באמצעות כוסות מ חוממות. הטיפול בכוסות רוח, יעיל במצבי בריאות שונים כמו כאבי שרירים, בעיות נשימה, התקררות ועוד.
ישנן עדויות על שימוש בכוסות רוח בתקופות קדומות מאוד כגון : מצריים ויוון, ובמרוצת השנים שיטת טיפול זו נהפכה נפוצה במרבית תרבויות העולם. אזכור חשוב של כוסות רוח נעשה בספרו של הרמב”ם “פרקי – משה”, שם הן מכונות ” קרני מציצה “, משום שבתקופה זו כוסות הרוח היו עשויות מקרניים של בעלי חיים . בסין כוסות רוח היו עשויות מבמבוק וכיום נפוץ יותר שימוש בכוסות רוח העשויות מזכוכית או מפלסטיק בעלי שוליים רחבים על מנת למנוע שריטות. כוסות רוח שמרו על מיקומן כדרך טיפול לגיטימית במגוון של מחלות לאורך השנים מפני יעילותן הגבוהה.

מהי שיטת הפעולה של הכוסות רוח?

חשוב להכין את הגוף לתהליך הטיפולי על ידי עיסוי האזור ומשיחתו בשמן. כך בעצם הגוף נערך לתהליך באופן נכון יותר. תנועת העיסוי על גבי הגוף מעודדת את נקבוביות העור להתחיל ולהיפתח ולאנרגיה לנוע ברמת רקמת העור והשרירים.
כוסות הרוח מכל הסוגים או המינים מוצמדות לגוף על ידי יצירת ואקום פנימי בתוכן. את הוואקום יוצרים על ידי יצירת חום. בשנים האחרונות החל שימוש בכוסות רוח המופעלות על ידי משאבה. על פי הרפואה הסינית , ניתן לעשות שימוש בכוסות הרוח במגוון מצבים של חולי. טיפול באמצעות כוסות רוח, יעיל למקרים של: התקררות, כאבים מקומיים באזור השכמות, הגב הכתפיים והעו רף. לבעיות פנימיות כגון אסטמה וקשיי

נשימה, לחיזוק מערכת החיסון והגוף, במצב של חום כלוא בגוף (דלקת) במצבים של תסמינים קדם וסתיים כאבי ראש ועוד :

חיזוק מערכת החיסון והגוף עם כוסות רוח

כאשר לאדם ישנה נטייה להתקררויות רבות או שהוא מקורר או סובל משפעת, אנו למדים כי מערכת החיסון בגופו נכשלה בהגנה על הגוף. האנרגיה המגנה בגוף אשר אמורה לזרום ברבדים החיצוניים של הגוף נעדרת
או שקועה ברבדים העמוקים, ועל ידי שימוש בכוסות רוח אנו מסייעים לאנרגיה המגנה לזרום בחלקים החיצוניים של הגוף, וכך אנו מחזקים את מערכת החיסון.
מצב של שפעת והתקררות על פי הרפואה הסינית מוגדר כמצב שבו חדר לגוף “מחולל מחלה” ושיש לסלקו מהגוף. אחת הדרכים לעשות זאת זה באמצעות כוסות הרוח .

כאבים

ישנם מצבים שבהם האדם סובל מכאבים ואנו מבחינים שהבעיה נובעת מכשל ברמת השרירים של הגוף.האזורים השכיחים המועדים לפורענות בגופו של האדם הנם – גב, שכמות, עורף וכתפיים . אלו הם אזורים שבהם המתח והלחץ נוטים “להתיישב” ולשבש את זרימת האנרגיה והדם התקינה מה שיוצר “פקקים” היוצרים כאב . השימוש בכוסות רוח יוצר לחץ בצורת טבעת של ואקום על האזורים הכושלים, וכך מנטרל את המכשול. באזורים המוזכרים זורמים ערוצי אנרגיה רבים שתפקידם לזרום באופן חופשי והרמוני ללא מכשולים

בעיות נשימה ואסטמה

כאשר האדם סובל מקוצר נשימה ומאסטמה אנו מבינים כי הריאות שמשמשות כאיבר העיקרי בגוף שדואג לוויסות וזרימת האנרגיה כהלכה נמצא בכשל ובמצוקה. פעולת הנשימה עליה הוא אחראי נהפכת להיות מעמסה על הגוף, ויש להשיב את העוצמה הטבעית לריאות שהרי הן ספקיות האנרגיה לגוף כולו.
שימוש בכוסות רוח בחלקו האחורי והעליון של הגב(היכן שממקומות הריאות) יסייע לריאות ויחזק אותן על ידי הסדרת זרימת האנרגיה, והעצמת הנוכחות של האנרגיה באזור.

כמו כן פעולת היניקה של כוסות הרוח תעודד את הריאות להתרחב ולבצע את פעולת הכיווץ וההרחבה.

תסמינים קדם וסתיים

לרוב, תסמינים קדם ווסתיים נובעים ממתח ולחץ שבו שרויה האישה או הנערה. המנעד הרגשי הבעייתי מהווה טריגר לכך שאנרגיית גוף האישה נתקעת ואינה זורמת בחופשיות הנדרשת ניתן לתאר זאת כמצב שבו העולם הרגשי של האישה או הנערה, יוצר דריכות גופנית פנימית שמקבלת פנים במגוון תסמינים קדם ווסתים הכוללים – כאבים בשיפולי הבטן התחתונה, נפיחות של החזה, מצבי רוח מוקצנים, תחושת מלאות באזור הבטן ועוד .

התקיעות הפנימית הזו מכונה סטגנציה (קשרים פנימיים) ויש לפתוח אותה על מנת להקטין את עוצמת התסמינים המלווים את האישה והנערה. כוסות הרוח משחררים את אותה אנרגיה כלואה וקשורה בגוף, ומאפשרים לדם לזרום כהלכה בגוף.

אז אם אתם חשים שזרימת הדם בגופכם אינה חלקה, שהכאבים פוקדים את גופכם, שאינכם חזקים מספיק, העייפות משתלטת, תחושת החיוניות שלכם פחתה, האנרגיה נטשה את גופכם, או עוצמת הכאבים מתעצמת ?! תנו לכוסות לתת את הפתרונות.
מהם היתרונות בטיפול?
היתרונות בטיפול בכוסות רוח:
• שיפור בזרימת הדם והאנרגיה .
• תחושות הטבה מידית בתום הטיפול – עוצמת הסימפטומים פוחתת,
תחושת הקלה בכאבים .
• שחרור אזורים מכאבים מיותרים ומעיקים .
• תחושת התחזקות וחיוניות.
• הסדרת זרימת האנרגיה בגוף.
למי הטיפול לא מומלץ ?

לנשים בהריון, אנשים הנוטלים מדללי דם ואנשים הסובלים מסכרת, הטיפול בכוסות רוח, לא מומלץ .
אז.. אם יש לכם צורך בשחרור כאבים, ואתם רוצים לחזק את גופכם, להיות ערניים יותר ואנרגטיים יותר, אני ממליצה לכם לבוא ול חוות טיפול עוצמתי ומקצועי,אצלי בקליניקה לנטורופתיה ורפואה סינית בירושלים. תבואו, תטפלו ותבינו

אני מזמינה אתכן להגיע קליניקה שלי בירושלים. קליניקה מקצועית לנטורופתיה ולרפואה סינית , כדי לגלות את כל הפתרונות המקצועיים והממוקדים בשביל המסע האישי והגופני שלך. וביחד נעשה הכל כדי שתהיי אמא בריאה ומאושרת.

הצטרפו למאות מטופלים שהחזירו לגוף שלהם את היכולת להבריא את עצמו, להתנקות ולהתאזן.

צרו קשר היום 058-448-4017 או מלאו טופס זה:

היי זאת ליאורה,
רוצים לדבר?