דיקור סיני מחזור ופוריות האישה

בקליניקה  שלי לנטורופתיה ודקור סיני בירושלים בירושלים אני רואה נערות ונשים בוגרות עם בעיות הורמונליות שונות. בין אם מדובר בתקופות כואבות, תקופות מחזור, תסמונת שחלות פוליציסטיות, פוריות או אפילו תקופות יפות ושמחות כמו הריון. תלוי בכל אחת מהן, אני מתאימה את הטיפול המתאים לה ביותר. למדתי הרבה, בין אם בנטורופתיה ובין אם ברפואה סינית, לרכוש כמה שיותר כלים על מנת שאוכל לעזור בצורה הטובה ביותר למטופלים שלי. שום דבר לא יכול היה לספק יותר מאשר להחזיר להם שמחה, תקווה ואיכות חיים משופרת באופן ניכר. אני מטפלת, במחלות השונות הללו בעזרת דיקור סיני, ברפואה אוריקולרית, צמחי מרפא, עיסויים אנרגטים, תזונה המותאמת לכל אחת. המטופלות הצעירות מרגישות טוב יותר הכאבי מחזור נעלמים ואצל הנשים המחזור החודשי והביוץ מסתדרים .

אבל איך הדיקור (Acupuncture) עובד במחזור הנשי?

נתחיל בגיל ההתבגרות, זהו הזמן בו איברי המין מתבגרים ומתחיל המחזור החודשי.

נערות צעירות רבות מגיעות לקליניקה שלי לדקור סיני בירושלים ומתלוננות על התקופות הכואבות מאוד שלהן. זאת מכיוון שהמחזור ההורמונלי עדיין אינו מבוסס היטב, הדבר מוביל לחוסר איזון תפקודי ולעוויתות יתר של שרירי הרחם בזמן הווסת. עליכם לדעת כי מיקום הרחם עדיין לא מאוזן היטב לפני ההיריון הראשון, לעתים קרובות הוא נמצא שוב חוצה, תלוי מאחור. תנוחה זו מונעת זרימת דם בזמן הווסת, מקדמת סטגנציה ברחם, מה שמוביל לכאבים בבטן התחתונה ובגב התחתון.

הטיפול הקונבנציונאלי מורכב מנטילת תרופות נוגדות דלקת ומשככי כאבים במהלך הווסת או טיפול הורמונלי ממושך.

דיקור סיני הוא אלטרנטיבה טובה מאוד, יש לו פעולה משככת כאבים, הרגעת הכאב, פעולה נוגדת עוויתות (עיכוב התכווצויות שרירי הרחם ונורמליזציה של מיקומו בזכות פעולתו על שרירי הטון והגמישות השומרים הרחם במקום. טיפול זה מעניין במיוחד מכיוון שהוא אינו פועל רק על פי הכללים הקיימים אלא מאפשר למנוע הופעת כאב במהלך הווסת הבאה. לפיכך, בדיקור סיני אין שאלה לשים תחבושת על הכאבים. אלא לטפל בהם לעומק.

אצל נשים בוגרות דיקור סיני פועל בכל כך הרבה תחומים שקשה יהיה להרכיב את הכל במאמר אחד. אנו נתמקד יחד בפוריות.

ניתן לקשר בין פוריות למקרים רבים, אסביר את הפעולה הכללית של דיקור סיני על פוריות. דיקור סיני, על ידי שיפור תפקודם של איברי המין, המחזור החודשי והביוץ אצל נשים מגדילים את סיכויי ההיריון.

אצל נשים זה מגביר את זרימת הדם לשחלות ולרחם ומשפר את תפקוד השחלות.

דיקור סיני גם משחרר מתח הקיים לעיתים קרובות אצל שני בני הזוג. אצל גברים זה משפר את איכות הזרע, את עוצמת הזקפה ואת השפיכה.

לאקופונקטורה אין התווית נגד טיפול הורמונלי, להפך זה משפר את התהליך הכרוך בכך, לקבל תוצאות טובות מאוד.

ליאורה אביחצירא,

נטורופתית (ND), הרבליסט קליני (CL.Hbs), דיקור סיני (Dip.AC) בירושלים

פייסבוק

www.natural-clinic.co.il

הצטרפו למאות מטופלים שהחזירו לגוף שלהם את היכולת להבריא את עצמו, להתנקות ולהתאזן.

צרו קשר היום 058-448-4017 או מלאו טופס זה:

היי זאת ליאורה,
רוצים לדבר?

דילוג לתוכן