פוריות לפי הרפואה הסינית

הרפואה הסינית פועלת מתוך נקודת הנחה בסיסית,  קשורה לגוף בצורה בלתי נפרדת וכי מה שקורה בגוף משקף את מה שמתרחש בנפש.

לכן, כדי לפתור בעיה גופנית כלשהי, חשוב להסתכל על המכלול ולהבין כיצד המערכות השונות בגוף משפיעות זו על זו. כך אפשר למצוא דרכים אפקטיביות להשפיע לטובה על התהליכים המתרחשים בגוף ולתקן ליקויים שונים, ביניהם גם בעיות פוריות.

גישה טיפולית רחבה

למרות האמור מעלה, מטפלים ברפואה סינית, כמו מטפלים אלטרנטיביים רבים אחרים, מבינים את החשיבות של שיתופי פעולה בין הרפואה המערבית לרפואה האלטרנטיבית על כל גווניה ולכן מקפידים לפעול באופן שאינו סותר את הטיפולים הקונבנציונליים המקובלים, אלא תומך בהם ומחזק אותם.

הגישה הרחבה של הרפואה הסינית מאפשרת למטפלים ברפואה סינית להתייחס לבדיקות שונות שהמטופל ביצע, לתשאל לגבי אורחות חיים ולחבר בין המידע שהתקבל באמצעות הרפואה המערבית לבין המידע המתקבל באמצעות הרפואה הסינית, כדי להתאים את הטיפול בצורה ייחודית לכל מטופל ומטופלת.

כתוצאה, מטופלים ברפואה סינית מקבלים מכלול שלם והוליסטי של שירותים, טיפולים ומענה לצרכים בריאותיים, אשר מאפשר לגוף שלהם להגיע ליעדים הרצויים לו.

התאמת תזונה וצמחי מרפא

נשים בתקופת טיפולי פוריות זקוקות לתמיכה רבה ולכן, מטפלים ב רפואה סינית ירושלים מקפידים להתאים באופן אישי לכל מטופלת את הצמחים הספציפיים ואת התזונה המתאימה לה באופן אישי.

התאמה מדויקת של החומרים הנכנסים לגוף מאפשרת איזון של המערכת ההורמונלית, משפיעה על הפוריות וגם על מצב הרוח ועל יכולת ההתמודדות באופן כללי.

קיימים גם צמחי מרפא שתפקידם להגביר את הפוריות של האישה ולסייע לה להרות.

דיקור סיני להעצמת תהליכי ריפוי

הגוף הוא מכונה חכמה מאין כמוה והוא מפעיל תהליכי ריפוי טבעיים ללא הרף, לפי הצורך. יחד עם זאת, אפשר ורצוי לחזק את היכולות הטבעיות הללו באמצעים שונים, ביניהם דיקור סיני.

דיקור סיני ירושלים יכול לסייע בהפחתת מתח, הקלה על כאבים ושיפור כללי של בריאות הגוף והנפש בהיבטים רבים.

כמו כן, עבור נשים שעוברות טיפולי פוריות, דיקור סיני יכול להביא תועלת רבה באיזון ההורמונים בגוף, שיפור זרימת הדם ואף הפחתת לחץ נפשי, המשפיע לרעה, כידוע, על תהליכים רבים, ביניהם גם על הסיכויים להרות.

בנוסף, טיפולי דיקור ייעודיים יכולים לסייע באופן נקודתי בשלב ההזרעות, כאשר הם מאפשרים לגוף האישה להתכונן באופן אופטימלי לקבלת הזרע, לפני ההזרעה ואחריה.

טיפים חשובים להצלחת הטיפול

  • כדאי להתחיל טיפולים ברפואה סינית לפני תחילת טיפולי הפוריות כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה.
  • חשוב להתמיד בטיפולים תוך כדי טיפולי הפוריות השונים כדי לתמוך בטיפולי הפוריות הקונבנציונליים ככל הניתן, על ידי הפגת מתחים וחיזוק המערכות הרלוונטיות בגוף.
  • מומלץ לבקש מהמטפלת שלכם לבצע דיקור ממוקד לצורך הקלה בתופעות לוואי הורמונליות
  • מומלץ לבצע טיפולי השרשה, שתפקידם לחזק את יכולת הגוף לקלוט את העוברים לאחר תהליך החזרת עוברים

לסיכום

טיפולי רפואה סינית מבית ליאורה אבוחצירא, יכולים לשמש זרז, אשר מניע ומאיץ תהליכים חשובים בגוף, כדי לאפשר לגוף לתקן את עצמו, להתחזק ולהגדיל את יכולתו של הגוף להתמודד עם בעיות שונות באופן בריא ומקיים.

למי שמתקשה להאמין, יש מספיק תוצאות בשטח, עובדות והוכחות חיות, שיוכיחו אחרת.

דיקור סיני לצד הטיפולים המערביים יכול לשנות את התמונה ולסייע להצלחת טיפולי פוריות בעזרת הגישה הייחודית והטכניקות שמוכיחות את עצמן כבר אלפי שנים ומסייעות לאנשים עם בעיות רפואיות מכל הסוגים – גם בעיות פוריות, להתגבר, להירפא ולהמשיך הלאה בחיים מלאי סיפוק.

הצטרפו למאות מטופלים שהחזירו לגוף שלהם את היכולת להבריא את עצמו, להתנקות ולהתאזן.

צרו קשר היום 058-448-4017 או מלאו טופס זה:

היי זאת ליאורה,
רוצים לדבר?

דילוג לתוכן