נטורופתיה

נטורופתיה היא שיטת טיפול הוליסטית המבוססת על כוח הריפוי של הטבע,  ההגדרה של הנטורופתיה היא: ריפוי מחלות בדרך טבעית  אנו מאמינים שבגוף שלנו קיימים כל הכוחות הריפוי להם אנו זקוק, הן מבחנה פיזית והן מבחינה נפשית. וכל שאנו צריכים זה לחזק את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף.

בנטורופתיה אנו מתמקדים בשני תחומים: האחד : זיהוי גורמי המחלה וכן זיהוי הגורמים המעכבים את תהליכי הריפוי העצמי, והשני חיזוק והמרצה של משאבי הריפוי הטבעיים בגוף.

נטורופתיה כוללת:

צמחי מרפא
הרזייה, ניקוי דטוקס
תוספי תזונה, רפואה אורתומולקולרית
התאמת תזונה לפי פתולוגיה
ארומתרפיה
קוסמטיקה טבעית

רפואה סינית

הרפואה הסינית הינה שיטת טיפול ותיקה מתחום הרפואה המשלימה. והיא כוללת מגוון רחב של כלי טיפול המטפלים בבעיות ומחלות רבות. הרפואה הסינית רואה בגוף ובנפש מכלול שלם אשר לא ניתן להפרדה ומאמינה שלא ניתן להתייחס למחלות והסימפטומים השונים של המטופל בנפרד , אלא רואה אותו כאדם שלם ומנסה לפתור את שורש הבעיה ולזהות את הגורם אשר יצר את אוסף הבעיות.

הבסיס של הרפואה הסינית הוא איזון ערוצי אנרגיה, מרדיאנים, המצויים בגוף האדם.

הרפואה הסינית אינה עוסקת בסימפטומים של הבעיה אלא במקור הבעיה – חוסר איזון אנרגטי בגוף. היא דוגלת בכך, שבעיות גופניות ונפשיות הן ביטוי של בעיה בזרימת האנרגיה הפנימית בגוף (אנרגית הצ’י).

טכניקות הטיפול מחזקות את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף ועוזרות לו לחזור לתפקוד מיטבי ולאיזון מקסימלי.

הרפואה הסינית כוללת:

דיקור סיני
פורמולות מצמחי מרפא סיניים
אבחון דופק ולשון
כוסות רוח
פיזיותרפיה סינית (טווינא)
תזונה לפי פרופיל אנרגטי
דיקור אוזן
דיקור אנטי אייג’ינג

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא שיטת אבחון וטיפול ברפואה האלטרנטיבית. לפי שיטה זו, קיימת בכף הרגל מפה של כל איברי ומערכות הגוף. באמצעות התבוננות ומגע בכף הרגל, ניתן לאבחן ולטפל בליקויים במערכות הגוף השונות.

הרפלקסולוגיה, כשיטת טיפול הוליסטית  מתייחסת לגוף כאל מכלול שלם, ומאמינה כי אין להפריד בין הגוף והנפש.  על פי הרפלקסולוגיה, כל המערכות הפיזיולוגיות והנפשיות השונות של הגוף קשורות זו בזו כמקשה אחת שלמה והן משתקפות בכפות הרגליים והידיים, כשכל נקודה בכף הרגל מייצגת איבר אחר בגוף .הקשר בין הנקודות בכפות הרגליים לאיברים הוא הדדי, כלומר כאשר ישנה פגיעה באיבר מסוים, גם הנקודה המתקשרת אליו ברגל תפגע.

הטיפול כולל לחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים, שבאמצעותם גורמים לתגובה עצבית ואנרגטית המשפיעה על הגוף ומעוררת תהליכי ריפוי טבעיים.

הצטרפו למאות מטופלים שהחזירו לגוף שלהם את היכולת להבריא את עצמו, להתנקות ולהתאזן.

צרו קשר היום 058-448-4017 או מלאו טופס זה:

היי זאת ליאורה,
רוצים לדבר?