כיצד מסייעת הרפואה הסינית והנטורופתיה לכאב כרוני, דלקות חוזרות חולשה ואנמיה?

“ליאורה אני כבר לא יכולה להתמודד עם כאבי הפרקים הללו”

“כאבי האוזניים הללו הורגים אותנו”

“ליאורה הרופאה כבר לא מסכימה לתת לנו אנטיביוטיקה”

“נראה לי שאני צריך להתרגל לחיות עם הכאבים הללו”

אתם לא חייבים לסבול! 

כאב כרוני זהו אחד הדברים שהכי כואבים, אולי מעצם העובדה שאין לו טיפול קונבנציונלי. וכמה, באמת, אפשר להעמיס על הגוף משככי כאבים וקפסולות של אנטיביוטיקה? 

כל מי שסובל מדלקות אוזניים חוזרות ונשנות, כאבי פרקים, חולשה כרונית, אנמיה וחוסר ברזל. מכיר עד לכאב את חוסר האונים מול גלי הכאב המכים בגלים. את החולשה הסוחטת שאין מה להילחם נגדה ואת התסכול המתמשך מול שגרת החיים הנעה לפי סף הכאב ועומק החולשה.

לא עוד! לא חייבים לסבול!

שמי ליאורה אבחוצירה נטורופת מירושלים מנהלת קליניקה לרפואה סינית ונטורופתיה מגישה לכם את הבשורה. ניתן לטפל בכאב כרוני ובחולשה מתמשכת. יש מזור לכאבים ולדלקות חוזרות. ואתם, לא חייבים להתרגל לכאב או חלילה ללמוד לחיות איתו. 

בעזרת אבחון מדויק ושילוב מקצועי של מגוון שיטות ריפוי מהרפואה הסינית, הנטורופתיה ושימוש בצמחי מרפאה מצליחה ליאורה אבוחצירה נטורופת מירושלים  להבריא את מקור הכאב והחולי, לחזק את איברי הגוף הפגועים ולהחלים להתחזק ולהיות בריאים יותר, מאוזנים וחזקים.

מטופלים שכבר התייאשו מעצמם, ונאלצו לשרוד חיים עם כאבים כרוניים וחולשות איומות חזרו לחיים והם בריאים חזקים ובעיקר מאושרים. כי הכח של השילוב המקסימלי והמקצועי של ליאורה אבוחצירה נטורופת מירושלים. הוא להקל ולהחלים במקומות בהם הרפואה הקונבנציונלית הרימה ידיים.

אל תיכנעו לכאב, אל תשלימו עם חיים לצל גלי כאב חוזרים ונשנים, חולשה מתמשכת או דלקות חוזרות. בעזרת אבחון מדויק, ידע מקצועי וניסיון רב שנים, אני מזמינה אתכם לקליניקה לנטורופת בירושלים. כדי שתזכו בסייעתא דשמיא לרפואה מזור ולחיות חיים בריאים שמחים ומאוזנים. 

הצטרפו למאות מטופלים שהחזירו לגוף שלהם את היכולת להבריא את עצמו, להתנקות ולהתאזן.

צרו קשר היום 058-448-4017 או מלאו טופס זה:

היי זאת ליאורה,
רוצים לדבר?

דילוג לתוכן